plugg

Nu har jag köpt mig en kaffe och en muffins. Priset kan man diskutera om. Är en muffins värd 20 kr verkligen ? nej. Biblioteket tar allt för höga priser måste jag säga. På skolans restaurang fick jag kaffet för 6kr. Ja du.

Nähä nu skäller amanda på mig, jag måste göra svenskan. Tänkte sitta här tills jag gjort klart den, den ska vara inne ikväll. Och jobbar mycket bättrer i skolan än hemma.
Och amanda och allex har INTE ALLS suttit och varit jätte glada och skrikit ut att dom är klara med svenskan.

Allex: nämen jag kan ju sitta och rätta här lite nu då eftersom jag har tid på mig. Jag är ju klar med svenskan.
Amanda: nämen allex stressa inte nu, du är ju klar med svenskan!
Allex: Just det jag är ju klar med svenskan! Jag har all tid i världen på mig.

Amanda: vi kan ju ta det lugnt vi har ju gjort klart svenskan allex!
( sitter man i rummet och hört dom hela dagen och INTE är klar med svenskan så är det rätt irriterande om jag får säga min mening.)

Issa är ganska jobbig hon också. Skriker lite och så.

Hej då.
Pussen.

Kommentarer
Postat av: Manda

wohohohoo!! Sara, säg till om du behöver hjälp med svenskan för jag har tid, eftersom jag är färdig med den ;)

2008-09-22 @ 14:51:09
URL: http://menade.blogg.se/
Postat av: Alecko

Haha! Stackare, vilken dag du hade (;

2008-09-27 @ 17:15:52
URL: http://aaallex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0