känna?

Jag vet inte vad jag ska skriva idag. Har inga ord för tillfället.

Jag undrar ofta hur mycket jag låtsas att allt är bra. Jag vet att jag gör det mycket, men inte hur mycket. Jag är rädd för framtiden, jag är rädd för ett liv utan min storebror. Jag är rädd för något liknande ska hända igen. Jag är rädd för att förlora någon. Jag är rädd för smärtan. Jag är rädd för att kanske inte jag heller har så många år kvar här på denna jord. Kanske rycks jag bort bara sådär någon dag helt oväntat precis som min bror. 

Jag ser fortfarande ingen mening med min brors död. Jag tror ofta på "allt har en mening", men inte i detta. Jag ser den absolut inte.

Jag vet inte hur jag ska känna. Jag vet inte vad jag känner.
Jag är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0