Jag är duktig!

Yeey, nu på detta hålet har jag suttit och gjort klart historia grejen( som iofs skulle varit inlämnad igårkväll) och skickat in den! yey, nu blir mamma glad haah :) När jag skulle göra den igår blev jag så arg för jag inte fattade något se sket i den, men satte mig idag i lugn och ro med lite hjälp av mina kära rumskamrater gick det så bra så. nu nu är mitt samvete lite lättat för dagen också :) toppen. Nu har vi lite andra små läxor kvar denna veckan som går mycket lättare ! Nu är jag glad hihi. Nu börjar snart engelska lektionen som vi ska titta på film på, crash som jag såg med daniel för inte så länge sen. Men men, det gör det ju bara lättare sen när uppgifterna kommer :)

Ha det bra, pussssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0