I remember

det är sjukt vad mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud ibland. Redan för flera flera år sen började jag tänka väldigt mycket. Tankar som snurrar och snurrar. Dessa tankar har jag däremot haft svårt att sätta ner i ord. OCh nu när jag tänker på det har det senaste året inte vara den typen av tankar som jag tänkt, dom har varit på Eric och på något sätt har dessa tankar varit så mycket lättare att få ner i ord. Jag vet inte varför, kanske för känslorna är så otroligt starka och nära. Självklart är det tankar om Eric som jag inte heller fått ner i ord, för allt går inte förklara. Som hur stark och stor saknaden är. Det är inte möjligt att få ner i ord.
Men nu när jag sitter och lyssnar på lite musik kommer typen av dom gamla tankarna tillbaka, känner igen dom så väl. Dom kommer alltid när jag lyssnar på musik. Jag börjar tänka på saker jag inte riktigt vet vad egentligen, jag låter bara tankarna snurra som dom själva vill. Jag tycker det är ganska skönt samtidigt som dom kan göra ont ibland. Och dom har många många gånger fått mig att gråta.
Ibland tänker jag för mycket, vilket kan leda till att jag är väldigt nere, så var det för ca 2 år sen kanske. Men det löste sig. Nu är det annorlunda, mina tankar nu är, som ofta är om Eric vet jag att dom aldrig kommer försvinna. Det kommer alltid göra ont i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

jag älskar dig så otroligt Sara <3<3

2008-09-04 @ 21:47:30
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0