Helg kära vänner

Ja nu har jag börjat lägga av med att skriva varje dag igen. Kände att jag skriver inget vettigt ändå.

Men nu är det helg och igår följde jag och amanda med allex hem till ALVESTA. weei. haha första gången jag är i alvesta om man inte räknar hemköp då jag och daniel ska köpa godis ^^ Det var mycket trvligt måste jag säga, vi titta på crills match. Det var herrans många år sen jag tittade på en innebandy match så det var kul :) Efter det ¨åkte jag hem till danne älsk och sov där och nu är jag hemma och segar/myser. Imorgon är det att åka till farmor och farfar som gäller, och även plugg. Ska försöka planera in båda bra .

En ganska lugn helg alltså. Och jag gillar det faktiskt :)
Ha det bra, Puss

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

saknar dig hjärtat.

Leka snart? <3

2008-09-27 @ 23:32:33
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0