Grattis pappa!

Idag fyller pappa 47 år :) Mamma och jag var nere på stan innan idag och köpte lite saker, En box typ med filmer som han tycker är intressant ( som jag tycker är tråkigt maha), en parfym, en grej med näsan, och snark medel :D haha han snarkar förjävligt mycket denna man. Vi måste bota det på nåt sätt innan vi åker till thailand annars kommer jag inte sova en blund på tre veckor. Vi kommer nämnligne sova i samma rum detta året. förra året hade vi en mycket större lägenhet men denna duger nog bra den med :)
Iallafall ska vi ut och äta snart.

Som ni kanske förstår firade vi inte pappas födelsedag förra året. eftersom pappas födelsedag förra året var två dagar efter att Erics olycka. vi hade köpt kräftor och skulle vara lyckliga. Men så blev det inte. Livet är oförutsägbart.

Fan vad jag saknar dig. Vi saknar dig!!
Önskar du kunde vara med idag, pappa fyller ju år.
Älskar dig brossan !
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0