feel like a failure

Idag efter skolan när jag skulle cykla hem tyckte jag synd om mig själv.. Därför svängde jag in på maxi och köpte mig två paket glass och en tidning. Sen blev det nudlar till las vegas när jag kom hem och glass till efterätt. Blev så mätt på glassen så nu är jag inte alls sugen längre trots att jag har jätte mycket kvar. Aja, bra till en annan gång^^
Sen somnae jag, haha, vid halv 6 till kanske 7 är jag alltid sjukt trött på vardagarna, går knappt hålla mig vaken. Men jag brukar klarar jag detta för jag vet att jag inte kommer kunna somna sen. Men idag orkade jag inte bry mig så jag somnade lite till mamma och sigge kom in och väckte mig.

Det blir inget Göteborg i helgen, och inte heller någon tjejkväll. Så ikväll blire det hemmamys med mamma för pappa är och jobbar. Och imon blir det fest med mina andra tjejkompisar :)

Ha en bra helg!
Pusss

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

SARA! du MÅSTE till simhallen en stund imorgon!!!!!

2008-09-12 @ 20:38:54
URL: http://jennjaaj.blogg.se/
Postat av: JENNJAJ

R=RYAN!

2008-09-14 @ 18:51:42
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0