I dare you to move

Är jag ensam om att det känns som tiden inte räcker till? Den bara försvinner.

Jag känner ofta så. Men jag kan också erkänna att jag inte alltid tar vara på tiden.
Jag orkar inte helt enkelt.
Det är så jävla mycket jag vill göra med mitt liv. Men min ork är inte där. Lat ? eller är det min sorg som styr mig? Jag vet inte. Ingen aning.
Det är så mycket som jag vill. Och jag ställer ofta mig själv frågan, varför gör jag det inte då? Jag har ju möjligheten till det. Jag kan bli så arg på mig själv ibland. Och jag blir också så arg på livet, detta orättvisa liv.

osammanhängande i know, men jag orkar inte bry mig idag. jag undrar bara;
Varför?

Where can you run to escape from yourself?
Jag älskar dig föralltid storebror.
Din LillaLillanLillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0