ångest

baah.. Jag får panik på mig själv.

När jag började skolan tänkte jag att jag skulle börja träna lite också. jag hade tänkt att jag skulle träna Mån,ons och fredag morgon med skolan och sen tisdag och torsdag eftermiddag. Men Nu sitter jag här torsdag eftermiddag och känner inte ett piss för att träna. vad ska man göra då då? Jag hatar när jag känner såhär för jag får alltid dåligt samvete typ om jag inte tränar fast jag har bestämt mig för att inte få det för det gör allting så mycket jobbigare och jag ska inte ha press på mig!  Jag orkar inte lika mycket längre, jag är mycket tröttare. Sorgen tar jävla massa krafter. Saknar tiden då man älskade att gå till träningen.
Jag ska ju tävla i helgen med egentligen, men så säger mamma nu att vi kanske ska till göteborg. Och ja dem där två 50:orna skulle jag egentligen kunna göra på träning men eftersom detta var enda hemmatävlingen för mig på hela hösten ville jag vara med. Jag är nog inte tillräckligt tränad för att göra bra resultat, men jag hade velat veta om jag kunde få känslan innan loppet som jag älskar.

Jag vet inte hur det blir, får se helt enkelt.

Hoppas ni har det bra!
Puss and bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0