proov

Usch vad det börjar bli mörkt nu, det tar verkligen emot att stiga upp när det är bäckmörkt ute! Men jag lyckades stiga upp även idag. Skulle egentligen cyklat idag, men det regnar ju sönder här i denna stad så nej, det fick bli bussen istället.
När jag väl kom till skolan hade vi ingen samling på historian och i vanliga fall hade jag blivit sur för jag hade kunnat sova en timme till men istället blev jag glad som fick lite extra pluggtid, för snart är det prov i naturkunskap. Och igår trodde jag verkligen att jag inte kunde alls mycket men nu när crillan, jag och linus satt här och kollade lite så kunde jag rätt mycket. Då blev jag glad, haha :) 
 
Efter skolan ska Jenny följa med mig hem :) sedan ska vi också träna! ska bli kul att träna tsm, har vi inte gjort på evigheter!

Nog om ointressant information.

Ha det bra, Pussen!

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

puss sötnos <3

2008-10-02 @ 09:40:11
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0