Kudden, min bästa vän.

Kudden♥

Nu längtar jag till Thailand, det är endast 40 dagar kvar tills vi åker. Eller ja, det är ju en tid men ändå, det är ganska nära nu. Och fan vad skönt det ska bli och bara vara där och njuta av värmen och allt. Åh vad jag längtar!
Jag vet ju att jag kommer sakna massa och få hemlängtan, 3 veckor är endå ett tag. Jag kommer sakna sönder daniel och alla andra underbara personer. Men man måste lära sig att njuta av nuet och ta vara på det bra man har:) 

Nu sitter jag i skolan och ska ha geografi i 2timmar. Yey, not. Men sen ska jag nog sitta kvar i skolan och plugga på en inlämningsuppgift. Vill bara vara klar med all skola nu och ha lov. Är trött på det mesta för tillfället, och jah, kudden är min bästa vän. 

Puss på er.
ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0