Grey's anatomy

JA mina vänner ikväll börjar det jag väntat på så länge! Nya avsnitt av Grey's ! Jippi yeey, det förgyller min dag mitt i skiten och plugget. Ni glömmer väl inte, ikväll kl. 21.00 på femman?!
Iofs skulle jag kunnat ladda hem det första nya förra veckan med jag kände att bättre att vänta, för då får man text, kan vara lite jobbigt ibland att förstå alla sjukhusgrejer som sägs. Var nära att jag inte kunde vänta, men jag var duktig och gjorde det iallafall^^
Nu måste jag återgå till pluggandet av Naturkunskap, wish me luck!

Bara för att manda är bra och jag gillar hennes bloggsystem lånar jag det lite av henne i detta inlägg;
ps. jag saknar dig. ds.
ps2. sjukt jävla mycket ds2.

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

ojski :) här va det omgjort, fint sara :D

2008-10-01 @ 20:30:54
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0