Dålig dag, returns!

Åh, har varit så jävla skönt att slippa "dålig dag", har inte haft det på jätte länge. Men när dom väl kommer är det bara att acceptera. För jag orkar inte stå emot idag.
Därför blir det ingen skola imorgon, har verkligen känt hela dagen att jag vill inte. Så jag stuntar i simningen på morgonen sen får jag se om jag vaknar på ett bättre humör och kanske går på någon lektion sen istället. Får se helt enkelt. Men nu är jag på riktigt dåligt humör och jah, mår inte alls bra.
Och pga detta har jag börjat med mitt 'addiction' igen. Börjat kolla på Gossip girl. Vet att min pojkvän kommer bli lite små sur på mig, men det får mig att slappna av på nåt sätt. Därför jag gör det.

Hoppas ni mår bättre!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0