Daniel

 Nu sitter jag hemma hos älsklingen, daniel. Han är ute och fixar med sin båt som ska säljas, kommer typ en snart och tittar på den ;P Jag sitter här och segar så länge ^^
Om ni ville veta det är han bäst. Puss på han.

Hade bara simning på morgonen och sen en lektion matte. korta dagar gillar vi :)  har många sådana nu i slutet av terminen, slutet av ettan. fatta snart är det sommarlov och mitt första år på gymnasiet är över, helt sjukt vad tiden går fort. känns som det var nyss jag började på växjö fria ^^ Men men, det ska bli riktigt skönt med sommarlov. hade dock behövt ett sommarjobb så jag kan få lite pengar, vet inte hur det går men men vi får se :)
Nu ska jag titta på tv eller nåt.

ta hand om er.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0