börja skriva igen

hejhopp.
Just nu ser denna bloggen förjävlig ut, haha, jenny och jag fixade aldrig klart den sen har vi glömt bort det, ska nog prata med henne imorgon för jag känner at jag vill börja skriva igen. Om Eric, om olyckan, om min sorg och hur mitt liv är nu. Jag känner framförallt att jag behöver det. Jag behöver skriva av mig då och då.

Eric, jag tänker på dig varje dag. Och ibland känns det bara som du är iväg någonstans, du kommer hem snart. Det är dem bra dagarna, dem dagarna jag klarar av att göra saker, dem dagarna jag orkar leva. Men vissa andra dagar slängs sanningen i ansiktet på mig och varje gång gör det lika ont. Smärtan av att förlora ett syskon går inte förklara, det är så sjukt.
Jag älskar dig Eric.

Ta hand om er, och varandra.♥
Sara Lind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0