Var är all ork?

 Trött trött och återigen trött.
det är vad jag är. hela tiden.. hela förra veckan var jag hemma från skolan, ändå är jag sjukt trött nu. Jag måste plugga. ta igen allt från förra veckan. dessutom ska en uppsats vara inne på tisdag i historian, 6-10 sidor. jag har inte gjort ett skit på den. och jag ORKAR VERKLIGEN INTE! är helt slut. och jag har inte gjort nåt särskilt i helgen heller lixom. har varit med danne och myst bara hela helgen.
blää. arg och ledsen för tillfället.  vill ha orken tillbaka. så jag kan göra allt det där jag gjorde innan. som att träna tex. blä. ont i huvudet har jag med nu..

aja. jag vet att det inte kommer bli nåt plugg. men man kan ju hoppas.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Erica Sundeborn

Hittade till bloggen via din mors sida om eric. Känner igen mej när du skrev om tröttheten. Igår var det 6 månader sen lillebror dog och jag är trött HELA tiden, jämt. Jag vill oxå få tillbaka min ork. Jag vill bli som ja va innan, men de kommer väl. Kämpa på/ Erica

2008-05-27 @ 22:46:26
URL: http://www.simonsundeborn,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0