"mardröm"/vänster-lunga-smärta?/underbar dröm

sådär var min morgon beskriven. Haha, låter lite sjukt. Men jag tar en sak i taget då.

Efter att ha somnat vid ungefär 4 inatt vaknar jag vid sju, hade en liten "mardröm". ingen sån läskig en, men typ känslomässigt hemskt. Handlade om Daniel, han vet vad det var. och när jag vaknade då skickade han precis ett sms också så jag lugnade ner mig igen :) hade nämnligen ont i både hjärtat och huvudet när jag vaknade.

Nästa gång vaknade jag vid kanske 10 tiden och hade sjukt ont i bröstet, typ som det känns som det är lungan det gör ont i för varje gång man andas gör det ont. har haft det många gånger innan men denna gången slutade det inte, och eftersom jag knappt kan röra mig då fick jag till slut till panik. men när jag till slut lyckades vända på mig gjorde det inte ont längre, så tipset till er om ni får så ont, lägg er på andra sidan. Hihi^^

Nästa gång vaknade jag ungefär klockan tio i 12 och kände nu måste jag stiga upp och det gjorde jag. Senare kommer jag på vad jag drömt. jag hade drömt om Eric, att han var i livet igen. Jag älskar att drömma om Eric, känns som om man fått träffa han lite. I drömmen hade han varit död fast samtidigt inte eller nåt i flera månader men sen levde han igen. Jag tänkte lite på det i drömmen sen sket jag i det, var ju så lycklig att han var hemma igen och levde. Kommer speciellt ihåg att jag hade gått förbi hans rum till mitt och jag kollar alltid in till hans rum och dom senaste månaderna har det alltid varit tomt där men i drömmen satt han där vid sin dator. åh vilken underbar känsla det var. Om endå drömmar kunde bli sanna. Saknar dig så. ♥

Det var min lilla traumatiska morgon. Nu ska jag fortsätta städa mitt rum :)

ha det bäst.
ta hand om er.
Puss och bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0