Varför kan inte drömmar vara sanna ?

jag sov någon timme innan..
Jag drömde en dröm jag inte velat vakna ifrån.
Ni kan ju bara gissa vad jag drömde om,..
Eric jah..

Drömde att eric varit med om en olycka, inte bilolycka, det var något annat. Vi var någonstans jag vet inte var, och väntade medans Eric var inne på operation eller nåt. och plötsligt kommer någon hem med honom. säger knapptnånting, bara går iväg igen. Först ligger han bara där. Jag tror han är död, jag kramar honom och gråter förtvivlat, men plötsligt sätter han sig upp och kramar mig tillbaka. den känslan, den lyckan. den trodde jag inte man kunde känna i drömmar. men tydligen. Herregud vilken känsla, nu bara sprutar mina tårar av lycka istället, jag kommer ihåg att jag kramar honom jätte länge, och han tillbaka. Jag skrattar samtidigt som tårarna sprutar från mig.
Den glädjen, den har jag aldrig känt förut.
Men givetvis vaknar jag alltid från mina underbara drömmar. Men jag älskar verkligen att drömma om Eric, känns så bra.

sjukt vad saknaden är stor idag eric.
Vill bara att du ska krama mig som i drömmen, säga att allt kommer bli bra igen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0