Trött

Idag är jag trött, ska nog sova lite snart tror jag (:  måste plugga sen, göra klart en sak på Samhäll, ska granska en debattartikel ;) JÄTTEKUL. aja nu ska vi inte klaga iofs, finns tråkigare saker..

Sen ikväll ska jag och Danne på bio :) tycker vi om, japp japp. fast vilken film det blir har vi inte bestämt än, men men:D  sen imorgon är det JDM här i växjö faktiskt. jag ska inte vara med och simma eftersom jag inte tränat något på senaste tiden. men jag och jenny ska dit och kolla och vara publik och flumma runt^^ ska nog bli kul,
just de ska nog till farmor och farfar imon med en stund för att äta lite, farmor fyller år (: fick förresten lite presenter av dom igår när dom var här en liten snabbis, tack farmor och farfar <3

Just de jah tittade på film med nellu igår, var länge sen vi sågs, det var kul att träffa dig igen ! <33

nehe, vi ses,
hade,

pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0