Jag tror jag vet.

Hejhopp.

Idag har inte varit någon bra dag :/ tyvärr.. Vaknade och ville bara gömma mig i täcket resten av dagen, grät en skvätt i min ensamhet och gick sen ner till mamma. Och bestämde att jag skulle vara hemma från skolan idag.
Så bra började min termin, en skoldag sen blä. Usch på morgonen ville jag bara skita i allt, skita i skolan, skita i simningen. mår lite bättre nu, men inte mycket. har ingen vidare lust att dra till skolan imorgon heller men måste nog det.
Jag hatar verkligen att vakna med att gråta. för då vet man, denna dagen finns inget att göra åt, lika bra att bara sova igen, inget vettit kommer göras ändå.
Varit ute och gått fram och tillbaka till erics grav med mam nyss. regnade lite men men. Öjaby kyrkogård är sjukt fin egentligen. Mam och pap har redan bestämt att dom ska ligga där, jämte eric, de har "bokat platser". låter sjukt men ja.. Och jag har sagt att om jag dör ung vill jag och ligga där jämte eric. Förhoppningsvis gör jag inte det, men som sagt, allt i livet är oförutsägbart.

lite blä på denna dagen asså. mmh..
fast jag tror jag kommit på något idag, jag tror jag vet vad jag vill.
Det är bara du som vet vad det handlar om.

Sen är jag lite besviken på dig med, trodde faktiskt inte det. men aja, jag har märkt sidor hos dig dom senaste månaderna som visar att du har mycket kvar av livet att lära. Visst det har jag med, men jag känner själv att jag kommit mycket längre än dig. Detta är för att du blivit sårad för lite i ditt liv, du har varit med om för lite dåliga saker. tyvärr måste man vara med om dåliga saker också för att man ska få kunskap av livet. Men jag önskar dig all lycka iallafall.

Nä nu ska jag nog titta lite på tv, ligga i sängen och mysa, och vänta på att daniel kommer hem så han ringer. alltid mys att prata med honom. Du är guld värd hun <3

Puss, ta hand om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0