Gladare.

Hm, kanske man ska börja skriva här när man är på lite bra humör också ;P känner att alla inlägg är väldigt djupa och "ledsna". Visst jag sa att jag skulle använda detta till att skriva av mig min sorg men nåt kul kunde väl vara kul ibland ? :) Jag menar, konstigt nog, är jag glad ibland, eller asså personer kan göra mig glad osv. Numera har jag lite svårt att vara glad bara sådär för ingenting. Men tex Daniel gör mig väldigt glad :) <3 puss på dig älskling.
hmm, har tänkt lite på det, att vissa kanske tycker vi är lite lustiga och säger att vi älskar varandra fast vi bara varit tsm en vecka, men faktum är att vi har ju varit bästa vänner sen flera månader tillbaka, och den vänskapen gick över till kärlek^^  Så vi känner varandra redan helt och hållet. Posetivt tycker jag, andra kanske tycker det är negativit?  Men men det viktigaste är att jag trivs och känner mig trygg med daniel och det gör jag verkligen. Han är min gulle.

Har börjat komma tillbaka till skolan nu, dock är min pluggmotivation på noll. Så det jag ligger efter med har jag inte orkat göra, fast det  är iofs inte så mycket så det fixar sig nog, ska ta tag i det snart, det där pluggandet..  Jag och allex, min kära klasskamrat och rumskamrat, måste ju göra ett samhällsarbete som skulle varit inne före jullovet. Ajsing. Känner att jag hindrar allex lite med så måste skärpa mig.
Men imorgon och på torsdag är det temadagar så då är det inga lektioner, så kanske ska ta tag i lite plugg på kvällen sen :) fast imorgon ska jag ju med daniel hem iofs,  han måste nog med plugga haha det går nog bra ;P En till som måste skärpa sig i skolan ;D eller hur daniel ? ;)

Sen måste jag börja träna igen. Jag vill, samtidigt som jag inte vill. hmm.. tror jag känner så för jag vet att det kommer bli sjukt tugnt att ta igen allt det jag tappat, är väldigt otränad, har inte tränat riktigt/regelbundet på 4-5 månader :/  ska skärpa  mig även med det nästa vecka hade jag tänkt :)

nehe dags att sova snart kanske så man är utvilad imorgon :) sov hela natten imorse för första gången på as länge, riktigt skönt! tänkte att jag skulle göra det inatt igen(y).

Önska mig nu lycka till med allt som jag ska skärpa mig med ;P

Ta hand om er
puss

Kommentarer
Postat av: Unni

Lycka till Sara!
Hoppas verkligen att det kan bli lite lättare nu!
kram

2008-01-30 @ 19:21:48
URL: http://killyouridol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0