Förkyld

Hejhopp.

Mjo nu är det så att jag har blivit riktigt fökyld, går runt och snörvlar hela tiden :/ lite bläe på det. Mår faktiskt ganska bra annars. är så skönt att må lite bra nu igen efter två tunga veckor. Bara inte förkyldningen drar ner mig, men det får vi hoppas att den inte gör :)

Mamma och jag kom hem från stan för en stund sen, shoppat lite, eller ah mamma shoppade ;) jag köpte nån sak.
Ska ju till karlstad imorgon, mitt kusinbarn ska döpas :) alltid trevligt att träffa släkten med jue, mammas sida är lite mer utspridda över sverige än pappas, fast dom är ju många mer med iofs ;P Lilla olivia som ska döpas :)
Hon har blivit mycket större en jag träffade henne sist också såg jag på kortet jag fick av anna ( det som är längre ner), ska bli kul :)

image8
Hihi, vilken sötnows eller hur ^^ :)

Sen har ju Victoria nu lämnat våran klass och växjö :(  hoppas du får det mega bra i stockholm gumman <3 :)

Nu ska jag nog kanske äta nåt, lite hungrig..

Har det bra :)
puss ♥

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

vilken liten snäcka :)

2008-01-31 @ 21:26:26
URL: http://jeennjaj.blogg.se
Postat av: Lottis

vad har hänt med din mammas hemsida? :/
ta hand om dig!

2008-02-09 @ 00:31:03
Postat av: sara

Det har inte hänt något med mammas sida? eller hur menar du ?
går du in på:
www.tillminneavericlind.dinstudio.se ?

2008-02-12 @ 13:03:22
Postat av: niklasbb

Brablogg de här, hjaft den länge??:)

2008-02-15 @ 04:02:13
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: sara

Tack:P
nä, eller typ nårra månader eller nåt, vet inte riktigt.

2008-02-18 @ 01:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0