Slappsöndag

Har inte orkat skriva nåt sen fredags nu, jag som hade varit så duktig och kommit igång och skriva typ 2 ggr per dag x) Men har inte orkat, men imorgon är det skola igen och då kommer det nog bli att jag skriver lite då och då på håltimmarna eller när jag inte har något att göra :)

Idag har jag bara latat mig som jag typ gör varje söndag. Eller först vaknade jag jämte min daniel, älskar att vakna jämte honom, Även om han alltid typ sover och orkar inte mysa när jag vaknar så brukar jag alltid krypa intill honom ändå så han måste mysa lite, hihih. Att vakna jämte honom är det bästa möjliga sättet att vakna på. Är alltid på bra humör när jag vaknar då! Sen är han så sjukt söt när han är nyvaken också :D
Förresten på tal om honom, så ringde han mig typ för en halv timme sen och då var han påväg till gymmet i gemla?! Han är lite trög ibland, träna vid tio på kvällen skulle jag aldrig få för mig att göra ibland iallafall, men det är Daniel det. Tror han är med björn med, dem är lite sjuka ibland :)

Egentligen borde jag ha gjort lite historia idag, men vart för trött och lat. Så få bli att jag gör den imorgon. Ser verkligen inte fram emot att börja göra dem första läxorna. Blääe. Aja, det måste göras!




Min Daniel ♥:)
Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0