liten shoppingtur

Jajamensan, idag efter att ha sovit på tok för länge blev det en liten shoppingtur med jenny. Även om växjö in är det bästa stället när man är på shoppinghumör kan man hitta lite ändå!  För mig blev det två par nya skor, ett par som jag hittade på rean endast 80kr! Ett par blåa tygskor, perfekt för mig för jag använder såna varje dag. Sen köpte jag också ett par converse, den nyare modellen i vita. Tycker om dem mycket mer än ett par vanliga converse eftersom jag har så stora fötter, jag menar ni kan inte påstå att fötterna blir mindre i ett par converse iallafall ;P Men mina nya är mycket smalare och jag gillar dom skarpt. Dom är dock lite lite små, hade behövt en halv storlek större men givetvis finns inte det så jag får stå ut med att dom trycker på foten lite så får man hoppas att dom töjer sig lite :)
Sen blev det två tröjor från HM också, killtröjor faktiskt haha. Två t-shirtar, jag tycker nämnligen det är så himla skönt att gå runt i en stor tröja till ett par leggins :) Hihi.

Nu sitter jag och tittar på Las vegas, serien. Nu börjar det igen, när jag början kan jag inte sluta.. förän serien är slut!
Aja, ska försöka att inte sitta och titta på det för mycket. Skyller på att det är vädret som får mig till att börja titta på serier.

Puss and bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0