Va fan ?

Asso nu fattar jag ingenting, kom precis in på min blogg så ser den helt cepe ut :s
Iofs så höll jag på och byta lite häromdagen men sen när jag skulle kolla så ändrades inget så jag höll på och trycka lite på allt haha kanske därför det ser ut som det gör ;)

ÄNNU EN anledning till att jenny andersson ska fixa den, okej ? :D

Aja, kom til skolan för en stund sen har tränat. A1 var det, as skönt att bara ligga och sega för jjag var as trött i kroppen idag.
Har bara en lektion, sen ska jag ringa pappa så tänkte jag att vi skulle titta lite på en tv till mitt rum. Vilket jag är i stort behov av för tillfället höhö^^  Sen megamys med film och godis med Älskling :)

Nehe nu börjar letkionen snart.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

självklart lind att jag kan hela dig :)
vi får ta en kväll då du säger hur du vill ha det :D för jag är inte HUR grym som helst det ska du veta :D

2008-04-04 @ 15:47:57
URL: http://jeennjaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0