Trötter :)

Helloj

Idag har jag mått mycket bättre :) Dagen började med att sticka till stan med Eve, sedan hittade vi Emma och Olivia där med, så gick vi runt lite. Det var mys, länge sen det var vi fyra :) förut var vi oskiljaktiga ;D Men det var kul att va med er tjejer <3 Sen gick jag och Emma hem till henne, och som vanligt fick man lite pommes där :D mumma ^^ Sen masserade Emma mig, och vet ni va, MED MATOLJA. jo menvisst, skönt var det men ofta matolja då haha :) Nu sitter jag här, ska kanske till emma sen igen. Mysa lite. Får se om jag orkar är as trött :/

Nehe nu ska jag nog ta och kolla tågtidtabellerna till värnamo, ska nog åka till Viktor<3 imorgon..

Ha det bäst <3
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0