Jag, lite iallafall.

Har inget att göra, så kan lika gärna skriva här lite då, komma igång lite:)
kanske ska skriva lite om mig själv. För dem som inte vet vem jag är.
Om du inte fattat det än så heter jag Sara ^^  kommer från växjö. I lilla öjaby bor jag, med mamma och pappa.. och nu kommer jag till det jag skulle skrivit i slutet egentligen, men skit samma får bli nu.
- skulle viljat skriva att jag bor med min bror Eric med. Vilket jag har gjort tills den 6 september 2007, men där tog det slut, Min underbara bror omkom i en bilolycka. Endast 19 år gammal. 19 år 1 månad och 9 dagar för att vara exakt.
Som jag skrev i första inlägget kommer det jag skriver mycket vara om min bror, Eric. Nu förstår du nog varför. Att skriva har många sagt är bra, och jag tycker också det. och jag valde detta sättet.
Idag är det 10 veckor sen. Och jag har fortfarande inte förstått att han är borta. Det vill jag inte heller, fast jag vet att jag måste för att kunna gå vidare i livet.

Nu ringde det på dörren, tror det är pojkarna, Erics bästa vänner, som kommer och hälsar på. Vilket dom gör ibland, vilket vi tycker om. därför ska jag gå ner och försöka vara lite social Iaf :)

Jag berättar mer någon annan gång, Ha det bäst.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0