Noll erfarenhet=frågor

Tjatjo.

Jo nu sitter jag vid datorn igen, borde göra något annat, som tex PLUGGA ! Har matte prov imorgon, och måste jobba på hemtentan i historian också egentligen. Men bläää är så sjukt trött idag så pallar inte. Fattar inte att jag kan vara så trött asså, igår gick jag och la mig vid 22. och gick upp vid 9 imorse :O sov ju 11h ffs! aja, man får ta det för var det är, och det innebär att gå och göra igenting för jag har ingen ork till att göra nåt vettigt..

Jag sitter och funderar lite på hur ni andra runt omkring tänker på detta,. hur tänker ni om mig ? Hur tror ni jag känner osv. Kan inte vara lätt att förstå. Jag accepterar det fullt ut.
Jag funderar också på hur det är att vara en annan person i nuläget, om jag var min mamma istället, alltså att jag förlorat ett barn. Eller om jag var en bästa vän till Eric,.  eller kusin/släkt? Alla tror ju att det är värst för själva familjemedlemmarna, är det verkligen så då? Vad vet vi om hur det känns för andra ? Jag har ingen aning. Jag hade noll erfarenhet av sorg innan min bror omkom. Jag har aldrig varit med om ett dödsfall från en person som stått mig nära innan, inte ens någon jag känt. Jag menar inte att smärtan är liten precis, men jag vet ju inte hur ni andra känner som är berörda av detta. fast aa, alla har ju haft olika relationer till honom, och då reagerar man ju olika. Jag menar, även om syskon kan vara bästa vänner så är ju inte det samma sak som bästa vänner som inte är syskon. Du ska jag inte säga att jag och Eric var bästa vänner, men vänner var vi :) Även om vi bårkade och retade varandra mycket ^^ Men vi ställde upp för varandra, okej Eric ställde upp för mig, för han behövde inprincip aldrig mig till något ;P. Nu när jag sitter och skriver om detta gör det så ont och jag känner hur tårararna börjar komma. Jag älskar att skriva och prata om honom, men det gör så ont, för det påminner mig om att jag aldrig kommer få uppleva det igen. Där kom grimaserna, och ögonen är nu fyllda med tårar.
Nehe nu försvann dom igen, jag förstår mig inte på mitt "gråtsystem"..

Att Eric var en genomsnäll person tror jag nästan alla vet som kände honom. Men den syskonkärlek jag fått dela med honom fick inte du ! ha ! där har jag något att skryta med! För jag är hans enda syskon, hans lillasyster.  Hans dumma lilla tröga Lillasyster :) Men jag tror nog du tyckte om mig ändå, ^^. annars hade du nog inte gjort så mycket för mig som du gjort. Eller var det bara dina instiknker som storebror att ta hand om lillsyrran ? ;D. Jag hoppas att det inte bara var det (a) .. Jag känner mig lite flummig nu när jag skriver, just nu ler jag när jag tänker på dig, underbara unge :D ! Du borde hetat Eric Underbar Lind <3 Eller hur, fint namn va ^^ ?
I början tänkte jag att om jag får en son någon gång ska jag döpa honom efter Eric, men sen kom jag på, varför det? Min bror Eric är ju Eric, min son är ju inte Eric. Sen också eftersom jag vill ha minst 3barn så finns ju risken att det blir mer än en pojk och då blir det ju orättvist, "varför fick han döpas efter sin mega underbara morbror och inte den andra?". så näe, men därimot i andranamn kommer det nog bli Eric. Om jag får bestämma nu då, inte säkert det.

Näj, nu ska jag nog läsa lite i min bok som ska vara utläst på fredag..

Ha det bäst, jag tycker om er. (a)

Puss&kram ♥

Kommentarer
Postat av: Unni

Jag funderar också på detdär med att döpa mina pojkbarn (om det nu blir några ^^) Till Hugo i andrnamn, tycker det känns fint!

2007-12-03 @ 20:15:24
Postat av: ^jag^^

Hehe ja gör det unni :) tycker jag med.

2007-12-03 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0