Lite med tid..

Helloj,

Nu har jag inte skrivit här på några dagar, men jag har haft så lite tid. Innan helgen hade jag massa plugg, och i lördags åkte jag till min Faster med familj i göteborg och var där tills söndag. Sen idag har jag pluggat också, äntligen klar med hemtentan! :D  så nu har jag inget mer plugg innan jag åker.. Jag åker ju till Thailand på torsdag :) ska bli sååå skönt ! kommer hem den 28:e..

Det var väldigt kul att åka upp till göteborg och hälsa på min söta kusin :) 3:åriga Gabriel, som dessutom ska få ett syskon snart, om typ en vecka, så när jag kommer hem från thailand hoppas jag på att jag har en kusin till :)
Vår släkt blir större, men hela tiden är det en som fattas.
 

Var på Sum-sim riks och kollade nån timme med, blev tyvärr inte alls länge för ja sov lite länge på morgonen och var tvungen att åka hem sen.. Så träffade viktor och så, 7 Månader tillsammans i söndags 9/12-07 .. Det blev tyvärr också bara sju månader.. Jag och viktor tog beslutet tillsammans att det var dags att släppa varandra nu. För flera anledningar. Men Jag Älska dig Viktor Larsson, och du är en av få som har en enorm plats i mitt hjärta <3 Och som kommer stanna där föralltid. För den lyckan du givit mig kan ingen mäta sig med,. Spanien med dig är fullt av minnen som kommer upp hela tiden, min sommar med dig var den absolut bäst. Det var du som visade mig var "vara kär på riktigt" var. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om dig men jag måste sova nu, klockan är halv ett och skola imorgon.. 
9/5-9/12-07 <3



Kanske inte världens bästa bild, men det är den senaste bilden på oss, :)


En gammal bild på oss.

aja dags att sova..
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

puss på er sötingar!

SPANIEN , FONTÄNEN, KYRKAN, "sången" SOM MAN EGENTLIGEN SKULLE HA PÅ BRÖLLOP, VÄRMEN, STRESSEN HEM TILL HOTELLET FÖR ATT PACKA, ETT EVIGT LETANDE EFTER RINGAR, VIKTOR PUCKOT SOM VÄXLAR MED SVENKARNA.

det var tider det sara! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) jeevlar i va underbart det va men det är bara ett underbart minne nu och det får räcka! :D

2007-12-26 @ 23:00:02
URL: http://jeennjaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0